پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205016
بختيار و سروش همچنان سرباز هستند آقاي کي روش
تاریخ انتشار : 1395/03/01 19:12:35
نمایش : 1352
ستادکل نيروهاي مسلح همچنان روي موضع خود در قبال بازيکنان متخلف فوتبال پافشاري مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار پس از اينکه طي سال‌هاي گذشته کارت پايان خدمت چند بازيکن فوتبال ايران به خاطر مشکلات مربوط به جعل کارت و ... باطل شد، اين دسته از بازيکنان با تصميم ستادکل نيروهاي مسلح از حضور در تيم ملي فوتبال ايران منع شدند.

با اين حال دو شب پيش کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي دو بازيکن سرباز يعني بختيار رحماني و سروش رفيعي را در ليست خود براي اردوي جديد تيم ملي قرار داد تا به نوعي مسئولان امر را در اين زمينه در عمل انجام شده قرار داده باشد.

از سوي ديگر مسئولان فدراسيون فوتبال از جمله رئيس جديد اين فدراسيون معتقد است که به زودي در جلسه با مسئولان ستادکل اين مشکل را هرچه سريع‌تر حل خواهد کرد تا کارلوس کي‌روش از اين لحاظ نيز خيالش راحت شود.

با همه اين اوصاف ستادکل نيروهاي مسلح در آخرين موضع‌گيري خود اعلام کرده است که حتي اگر در اين زمينه جلساتي هم بين مسئولان اين ستاد با مسئولان فدراسيون فوتبال برگزار شود، همچنان روي تصميم خود ثابت مانده و بازيکنان متخلف و آنهايي که کارت‌هايشان باطل شده است به منظور اعمال اقدامات تنبيهي براي اين دسته از بازيکنان، بايد پس از سپري کردن کامل دوران خدمت و گرفتن کارت پايان خدمت به تيم ملي بروند.

بر همين اساس با اعلام مسئولان ستادکل بختيار رحماني و سروش رفيعي همچنان در اردوي بعدي تيم ملي هم نمي‌توانند حضور داشته باشند هرچند که بختيار، خدمتش تا پايان خردادماه به پايان رسيده و کي‌روش از اردوي بعدي تيم ملي مي‌تواند روي وي حساب باز کند.

رفيعي اما همچنان سرباز است و از سال 96 مي‌تواند در خدمت تيم ملي باشد.

منبع:فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html